تعمیر کولر آبی 16

تاسیسات وی آی پی با بیش از 10 سال سابقه کار و خدمات رسانی در  امور فنی و تعمیر کولر آبی در هفت حوض که دارای کاری مجرب و آموزش دیده است امکان فراهم کردن سرویس دهی را در  تمامی نقاط کشور و در  24 ساعت شبانه روز فراهم کرده است. تاسیسات وی آی پی تنها تیمی است که تمامی مراحل نصب، راه اندازی اولیه، و تعمیرات و تمامی خدمات را با بالاترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز فراهم میکند.

تاسیسات وی آی پی با گذراندن دورهای کاملا تخصصی در  امور تعمیر کولر آبی و کلیه سرویس ها با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در  خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیرکاران و متخصصین ما در  کل شبانه روز آماده هستند تا در  اسرع وقت و کمترین زمان و هزینه خدمات تعمیرو سرویس کولر ابی شما را انجام دهند. تعمیر کولر آبی در هفت حوض توسط متخصصین و تکنسینهای ما در  خدمت شما همشهریان عزیز در  کمترین زمان ممکن انجام میشود.با ما تماس بگیرید. با تاسیسات وی آی پی دیگر نگران سرویس کولرابی خود نباشید.

انواع مشکلات در  کولر آبی

عامل خرابی کولر آبی میتواند مشکلاتی از جمله موارد زیر باشد:

سیم پیچی موتورکولرابی

هرچه موتور کولر از توان بالاتری برخوردار باشد، عملکرد بهتر و بازدهی بیشتری داشته و احتمالا قیمت اولیه آن بالاتر خواهد بود. در  ضمن سیم پیچی موتور کولر یک کار بسیار تخصصی است. تیم مجرب و فنی و دوره دیده ما منتظر تماس شما هستند.

تعمیر پمپ کولرابی

علت تعمیر یا تعویض شدن پمپ کولر ابی کم ابی یا بی آبی است. که این مشکل به شدت رایج است.تعمیرو سرویس و نگهداری پمپ کولر میتواند 70 در صد از سوختگی و تعویض آن جلوگیری کند.

تعمیر کولر آبی 14

تعویض پمپ کولرابی

پمپ کولر آبی همانند قلب آن عمل می کند زیرا همانطور که از نام آن پیداست اساس کار کولر های آبی، آب است.تاسیسات وی آی پی پیشنهاد میکند در  زمان مشاهده مشکل پمپ اقدام به تعویض پمپ کنید.

تعویض یاتاقان کولرابی

تعویض یاتاقان کولر ابی زمانی که سر و صدای زیادی از کولر شما شنیده می‌شود ضروری است. وظیفه اصلی یاتاقان کولر ابی نگهداری محور دمنده و انتقال نیرو ناشی از وزن و اصطکاک دمنده به بدنه است.

تعویض شفت کولرابی

شفت در  کولر قطعه آهنی صیقلی داده ای است

 تعویض پوشال کولرابی

مواد پوشال نقش بسزایی در خنک کردن باد کولر ابی دارد. پوشالی که از قبل آب خنک را جذب کرده است آماده انتقال باد خنک هستند. 2 دونوع پوشال داریم: پوشال معمولی کولر ابی و پد سلولوزی

تعمیر کولر آبی در هفت حوض

از موارد مهم نگهداری کولر ابی سرویس حداقل یکسال یکبار است که اگر اینکار انجام شود شما به طول عمر دستگاه خود کمک کرده اید. سرویس های اولیه کولر ابی مانع از هزینه های ثانویه آن دستگاه میشود. تیم متخصص تاسیسات وی آی پی در  بخش نصب کولرابی در هفت حوض دارای کادر ی مجرب و فنی و متخصص و دوره دیده میباشد که به صورت تمام و قت (24 ساعت شبانه روز) آماده خدمات رسانی و سرویس دهی در  تمامی نقاط کشور است.

تعمیرات و سرویس کولر ابی بهتراست توسط متخصصین آن انجام شود. تعمیرات ناشیانه توسط افراد سودجو و مبتدی ممکن است خسارتهای جبران ناپذیری به بار بیاورد. پس در  انتخاب سرویس کار خود دقت کنید.

تعمیر کولر آبی 13

تعمیر کولر آبی شبانه روزی در هفت حوض

تعمیر و سرویس کولر ابی در فصل تابستان متقاضیان زیادی دارد و شما ممکن است در  این تایم کولر ابی خود را به افراد غیر حرفه ای بسپارید که این موضوع جدا ازحل نشدن مشکل و سرویس کولرآبی شما ممکن است خسارت جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد تعمیر کولر آبی در  تاسیسات وی آی پی به صورت 24 ساعته صورت می پذیرد .

کارشناسان ما در  تمامی شبانه روزمنتظر تماس شما دوستان هستند تا خدمات لازم در  خصوص کولر ابی را برای شما انجام دهند.

در  تمامی ساعاتشبانه روز می توانید با شماره های مندر ج در  وب سایت تماس بگیرید و از خدمات ما که بصورت همیشگی در  اختیار شماست استفاده کنید. تمامی تعمیرکاران ما مجهز به وسایل و قطعات مورد نیار در  خصوص تعمیر کولر آبی هستند پس دیگر نگران تامین قطعات خود نبوده و ما را در  کنار خود به عنوان یک همراه همیشگی داشته باشید.

سرویس کولر گازی در هفت حوض

تاسیسات وی آی پی دارای تیمی مجرب و فنی دارای تیمی متخصص برای سرویس صفر تاصد کولر ابی است. یافتن سرویس کار فنی دیگر کار مشکلی نیست، با تاسیسات وی آی پی دیگر نگران این موضوعات نباشید و سرویس کامل کولر آبی خود را به ما بسپارید متخصصین ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در  تمامی نقاط محدوده در هفت حوض هستند.

شما میتوانید با تنها یک تماس تکنسین فنی مارا در  هر ساعت از شبانه روز کنار خود داشته باشید. سرویس کولر ابی یک امر تخصصی بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده آنرا به ما بسپارید.

تعمیر کولر آبی 12

تعمیرات کولر آبی در هفت حوض کرج

با داشتن مجموعه تاسیسات وی آی پی در  کنار خود دیگر نگران تعمیرات کولرآبی خود نباشید. یافتن مشکل اصلی کولر ابی جزیی از تخصص ماست شما میتوانید با انتخاب تیم مجرب ما دیگر نگران عیب یابی و تعمیرات کولر ابی خود نباشید شما در  هرساعتی از شبانه روز که با مجموعه ما تماس بگیرید در  کمترین زمان ممکن تکنسین تاسیسات وی آی پی را میتوانید در کنار خود داشته باشید.

تیم مجرب ما دارای گوهینامه از تمامی دورهای آموزشی تعمیرات و انواع سرویس دهی هستند پس دیگر نگران تعمیرات کولرابی خود نباشید.

نصب کولر آبی در هفت حوض

نصابان مجموعه تاسیسات وی آی پی جهت سرویس کولر آبی در هفت حوض در  برندهای مختلف برخوردارند شما میتوانید برای نصب و یا انواع تعمیرات و سرویس دهی با خیال آسوده دستگاه خود را به تاسیسات وی آی پی بسپارید. متخصصین ما دارای گواهینامه معتبر گذراندن دورهای اموزشی تخصصی و فنی معتبر و داشتن سالها تجارب کاری هستند.

شما میتوانید با اولین تماس با تاسیسات وی ای پی تکنسین  ما را دعوت به سرویس دهی به دستگاه خود کنید. نصابان کولر ابی در هفت حوض در  شبانه روز در خدمت شماست. نگهداری، سرویس کولر آبی در هفت حوض ، تعمیر کولر ابی در هفت حوض خود را به تاسیسات وی آی پی بسپارید.

تعمیر کولر آبی 1

تعمیرکار کولر آبی در هفت حوض

تاسیسات وی آی پی متخصص انواع تعمیرات در  محدوده در هفت حوض است. مرکز تاسیسات وی آی پی به صورت شبانه روزی در  حال فعالیت است شما تنها با یک تماس در  هرساعتی از شبانه روزمیتوانید تکنسین مارا در  کنار خود داشته باشید. تعمیرکاران ما دارای انواع مدر ک فنی از دورهای معتبر هستند و با تجاربی که دارند میتوانند در  کمترین تایم ممکن تعمیرات دستگاه کولر آبی شمارا در  محدوده در هفت حوض انجام دهند.

فعالیت مرکز تاسیسات وی آی پی به صورت شبانه روزی است و شما دوستان دیگر نگران این موضوعات نباشید.

چرا تاسیسات وی آی پی

تاسیسات وی آی پی با بیش از دو دهه فعالیت در  حوزه تعمیرات انواع کولر آبی در  کل کشور یکی از قدیمی ترین مراکز خدمت رسانی در  حوزه کولر آبی در  ایران است. یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین تفاوت هایی که ما با بقیه رقبای خودمان در  این حوزه داریم این است که ما در  تمامی ایران تعمیرکارانی حرفه ای و تخصص در  این زمینه داریم که سالهاست با ما در  حال فعالیت و همکاری هستند از این رو ما یکی از بهترین گزینه ها در  این زمینه هستیم.

از سوی دیگر به دلیل خدمات شبانه روزی که ما به مشتریان خود در  تمامی شهرهای ایران همچون تهران و کرج و قزوین و تمامی شهرهای دیگر ارائه می کنیم تمامی مردم ایران ما را در  زمینه تعمیرات کولر آبی می شناسند.

پس اگر در  محدوده در هفت حوض هستید و کولر آبی شما هر عیب و ایرادی دارد می توانید تنها با یک شماره تعمیرکار متخصص و حرفه ای ما را در  کنار خود داشته باشید. 24 ساعت شبانه روز و 7 رورز هفته تاسیسات وی آی پی در  کنار شما همشهریان عزیز می باشد.

یکی دیگر از مزایای کار کردن با تیم تاسیسات وی آی پی تهران قیمت مناسب و معقول در  این زمینه است. خدمات و تعمیرات همانگونه که می دانید قیمت مصوبی ندارد اما ما همیشه سعی کرده ایم پایین ترین قیمت را در  میان تمامی دیگر رقبای خود از مشتریان در یافت کنیم و همین یکی از رازهای موفقیت ما در  زمینه مشتری مداری بوده است.

اگر به دنبال یک تعمیرکار خوب کولرآبی در هفت حوض هستید و می خواهید کولرابی خود را تعمیر کنید می توانید روی ما حساب کنید. کولر آبی شما در  کمترین زمان ممکن رفع عیب شده و در  این فصل گرما می توای از آن استفاده کنید.

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما