تنظیم شعله پکیج

آموزش تنظیم شعله پکیج دیواری چگونه است؟

برای دارندگان پکیج های دیواری مانند بوتان دانستن روش تنطیم شعله پکیج دیواری نیاز است پس برر آن شدیم تا در یک مقاله جداگانه این موضوع را توضیح دهیم تا در صورت نیاز دچار سردرگمی نشوید. البته باید در تنظیم شعله پکیج همیشه نکات ایمنی را رعایت کنید و استفاده از آچار مناسب را بلد باشید. تنظیم شعله کار سختی نیست و در این مقاله  به دو روش تنظیم فشار در حالت حداکثری و حداقل توان پکیج می پردازیم.

شیر گازی پکیج دیواری

در ابتدا با معرفی شیرگازی پکیج دیواری شروع می کنیم. شیر گازی پکیج دیواری یک قطعه کاربردی و خوش نقش در پکیج هاست که به برق متصل بوده و با جریان الکتریسته کارمی کند. جنس این قطعه از فلز آلومینیوم ساخته شده است و وظیفه آن کم و یا زیاد کردن شعله پکیج دیواری می باشد. البته این کار به صورت اتوماتیک اتفاق می افتد. همان طور که گفتیم تنظیم شیر گازی پکیج یکی از مهارتهای کار با پکیج است که باید بلد باشید و در هنگام نیاز استفاده کنید.

در ابتدا کمی فشار گاز ورودی را آزاد کرده و لوله فشار سنج را به مدخل فشار وصل نمایید. در این هنگام پکیج دیواری بوتان را در حداکثر توان، روشن کرده و یکی از شیرهای آب گرم منزل را باز نمایید. برای تنظیم شیر پکیج رعایت نکات ایمنی الزامی است تا مشکل خاصی پیش نیاید. بعد از باز کردن فشار گاز براحتی می توانید متوجه سطح آن شوید اگر میزان فشار گاز ورودی معمولی باشد می توانیم فشار شعله را نیز کم و زیاد کنیم.

البته تنظیم شیر گازی پکیج در دو حالت حداقل توان سیستم و حداکثر توان پکیج انجام می شود. برای انجام درست آن باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. اگر نیاز به یک تعمیرکار و یا سرویس کار برای تنطیم شعله هستید و یا می خواهید از بهترین مرکز  ارائه دهنده خدمات مربوط به پکیج بوتان اطلاع پیدا کنید ما را در آدرس *** بیابید و با همکاران ما برای رفع مشکل پکیج خود در تماس باشید.

تاسیسات وی آی پی

تاسیسات وی آی پی سرویس های دوره ای و منظم پکیج بوتان را با تخفیف عالی در اختیار مشتریان خود می گذارد و از نظر عیب شناسی و تعمیر دقیق و بی عیب قطعات پکیج بوتان جز مراکزی است که حرفی برای گفتن دارد زیرا که از کارشناسان دوره دیده و آزموده در این امر بهره می گیرد که در اسرع وقت قادر به تعویض قطعات پکیج بوتان بوده و یا به درستی قادر به تشخیص علت نقص فنی پیش آمده در عملکرد قطعات درونی و الکترونیکی پکیج بوتان شما هستند.

تنظیم شیر گازی پکیج برای حداکثر توان:

در نظر بگیرید که قصد دارید در حالت حداکثر توان پکیج، فشار گاز را تنظیم کنید در ابتدا باید پیچ مربوطه را کمی شل کنید دقت داشته باشید که این پیچ در بالای شیر برقی قرار گرفته است و شیلنگ فشار سنج را به ورودی فشار متصل کنید.

در مرحله بعد لوله هوا را با احتیاط جدا کنید و پکیج را در بالاترین توان خود روشن نمایید. سپس یکی از شیرهای آب گرم خانه را باز کنید. دقت کنید که فشار موجود مطابق با نوع گاز پکیج باشد سپس درپوش را بردارید. اگر فشار موجود با نوع گاز مطابقت نداشته باشد باید با آچار پیچ بزرگی که در روی شیر فشار سنج نصب شده است را تنظیم کنید تا این نسبت تنظیم گردد. در آخر باید همان پیچی که کمی شل کرده بودید دوباره سفت کنید و لوله هوا را مجددا به شیر متصل نمایید. بدین ترتیب شعله را تنظیم نموده اید.

نصب  و راه اندازی پکیج دیواری بوتان جز تخصص ماست. برای انجام این منظور با گروه تاسیسات وی آی پی در ارتباط باشید در هر زمان از شبانه روز کارشناسان و تکنسین های ما آماده پاسخگویی به شما هستند کافی است به سایت ما در آدرس *** وارد شوید و جهت درخواست مورد نظر خود اقدام نمایید. در برخی موارد، توصیه های تلفنی و یا آنلاینی مشاورین ما مشکل پکیج دیواری بوتان مشتریان را حل می کند. به  ما اعتماد کنید و در برخورد با هر گونه اشکال در عملکرد پکیج خود با ما تماس بگیرید.

روش تنظیم شیر گازی پکیج برای حداقل توان:

برای تنظیم شیر گازی پکیج برای حداقل توان نیز ابتدا به سراغ پیچ کوچکی که در بالای شیر گازی پکیج قرار دارد بروید و کمی آن را شل کنید. سپس شیلنگ فشار سنج را به مدخل فشار آن متصل نمایید.

حالا نوبت به جدا کردن لوله هوا رسیده است. پکیج را در حداقل توان خود روشن کرده و یکی از کابل ها را از قسمت مدولاتور جدا نمایید. دقت نمایید که فشار ورودی با نوع گاز پکیج منطبق باشد. اگر اینطور نیست باید مهره شش گوش را ثابت نگه دارید و با پیچ گوشتی پیچ تنظیم را که داخل آن قرار دارد را تنظیم کنید.

اگر پیچ را در سمت راست بچرخانیم متوجه می شوید که فشار کم می شود و بدین ترتیب شیر گازی در حداقل سطح توان تنظیم می گردد. در پایان کار، مثل روش قبل پیچ کوچکی که در ابتدا شل کرده بودید را سفت کنید و به حالت اول برگردانید همچنین کابل مدولاتور و شیلنگ هوا را مجددا متصل نمایید.

تاسیسات وی آی پی

در استفاده از پکیج ها گاهی اوقات با مشکلاتی نظیر رسوب گرفتگی رادیاتور ها و یا ته نشینی املاح آب در لوله ها مواجه می شوید این امر در اثر سختی آب منطقه محل سکونتتان پیش می آید و ناچارید که یک شستشوی اساسی انجام دهید تاسیسات وی آی پی در کمترین زمان به صورت اینترنتی به درخواست شما پاسخ می دهند و اگر لوله ها و قطعه ای خاص از پکیج نیاز به تمیزکاری داشته باشد انجام می دهند و درکوتاهترین زمان ممکن به مشکلات گزارش شده توسط شما رسیدگی می کنند.

مشکلاتی اعم از هواگرفتگی لوله ها، سروصدای پکیج و یا گرم نکردن آب و … . برای بهره بردن از مشورت و یا گرفتن نوبت از تعمیرکاران حرفه ای تاسیسات وی آی پی به صورت آنلاین به آدرس*** درخواست بدهید و در روزهای شیوع کرونا تنها با اقدام اینترنتی اختلالات پکیج خود را حل نمایید.

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما