تعمیرات پکیج و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 پکیج، آبگرمکن، کولر گازی، رادیاتور

تاسیسات وی آی پی با بیش از 10 سال سابقه کار در امور فنی با کادری مجرب و کاملا آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز در سراسر تهران و کرج می باشد، تعمیرات تاسیسات VIP برای اولین بار در ایران سعی دارد که در امور خدماتی (نصب، سرویس، تعمیرات و …) خانگی و اداری، به صورت مجازی فعالیت کند. خدمات VIP با ارائه خدمات به صورت مجازی قصد دارد که قدمی در جلوگیری از ارائه خدمات نادرست و پرهزینه توسط تعمیرکاران مبتدی و سودجو بردارد و هزینه مشتریان را به حداقل و رضایت شما عزیزان را به حداکثر برساند. متخصصین فنی مهندسی VIP ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است. کارشناسان و تعمیرکاران این شرکت با گذراندن دوره های تخصصی در زمینه امور خدماتی تحت نظارت خدمات تاسیسات  وی آی پی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.
تاسیسات وی آی پی در فصل کنونی نسبت به ارائه مشاوره در خصوص تعمیرات پکیج مخصوصا تعمیر پکیج ایران رادیاتور اقدام کرده و با ارائه خدمات غیر حضوری شما را در تعمیر پکیج های خود راهنمایی می کند شما می تواند کد های خرابی پکیج های خود را از طریق ارسال پیام درخواست نمایید و مشاوران ما شما را راهنمایی می نمایند.

امروزه بدلیل بی اعتمادی به برخی از تعمیرکاران جهت فروش، تعمیر، سرویس و نصب لوازم خانگی در کشور، افراد جامعه بدنبال برندها و شرکتهای خدماتی معتبر و مطمئن که جوابگو و مسئولیت پذیر هستند، می باشند. شرکت تاسیسات  vipبا مدیریت جناب آقای هاشمیان نژاد و متخصصین کار آزموده تاسیسات وی آی پی جهت رضایت مندی هموطنان گرامی در سهولت تعمیر و راحتی آن عزیزان با ضمانت و گارانتی خدمات و قطعات تاسیسات vip در دستور کار خود بعنوان منشور اصلی شرکت تاسیسات vip دارا می باشد. لذا هر گونه سئوال، مشاوره و هر نوع مشکل دیگری در خصوص خدمات تعمیرات پکیج و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را از  شرکت تاسیسات vip بپرسید با درج نظر در سایت و یا با ایجاد ارتباط از طریق شماره تماس های موجود در بخش تماس با ما می توانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

خدمات ویژه ما

رادیاتور

خدمات فروش و نصب و تعمیرات رادیاتور

آبگرمکن

خدمات فروش، نصب و تعمیرات آبگرمکن

پکیج

خدمات فروش و نصب سرویس انواع پکیج ها از برند های مختلف

کولر گازی

خدمات فروش، نصب و تعمیرات کولر گازی

نمونه قیمت های فروش

لیست کامل قیمت ها را می توانید از طریق تماس با ما یا با شماره گیری تلفن های دفتر دریافت نمایید. شایان ذکر می باشد قیمت های ارایه شده ممکن است در موقع تحویل به دلیل نوسانات بازار دستخوش تغییر گردد.

پکیج

ساخت ایتالیا
پکیج گرمایشی
 با نصب رایگان

رادیاتور

ساخت ایران و ضمانت دوساله
 با نصب رایگان

کولر گازی

ساخت کره
ضمانت دوساله با سرویس نصب رایگان

آبگرمکن

ثبت نام

مدل بوتان

ساخت ایران
گارانتی با نصب رایگان

خدمات فروش، نصب و تعمیرات تاسیسات وی آی پی

آبگرمکن – تعمیر، نصب و فروش تاسیسات وی آی پی

آبگرمکن – تعمیر، نصب و فروش

تاسیسات وی آی پی

کولر گازی و آبی- تعمیر، نصب و فروش تاسیسات وی آی پی

کولر گازی و آبی- تعمیر، نصب و فروش

تاسیسات وی آی پی

ایران رادیاتور – تعمیر، نصب و فروش تاسیسات وی آی پی

ایران رادیاتور – تعمیر، نصب و فروش

تاسیسات وی آی پی

پکیج – تعمیر، نصب و فروش تاسیسات وی آی پی

پکیج – تعمیر، نصب و فروش

تاسیسات وی آی پی

مشتریان راضی

خوشحالیم که خدمات ما رضایت شما را کسب کرده است.

همکاران تاسیسات وی آی پی

مشتریان راضی

خوشحالیم که خدمات ما رضایت شما را کسب کرده است.

تمامی خدمات نصب و تعمیرات مربوط به پکیج های برندهای مختلف به مشتریان عزیز ارایه می گردد. تیم ما شامل متخصصان حرفه ای بوده و تمامی مدارک و دوره های تخصصی مربوطه را گذرانده و دریافت کرده اند.
چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما