تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن

تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن

پکیج به عنوان وسیله گرمایشی یکی از مهم ترین لوازم هر منزل است. تامین آب گرم منازل توسط پکیج انجام می شود. زمانی که پکیج خراب شود مسلما مشکل زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. به همین دلیل نیاز است تا در اولین فرصت مشکل را برطرف نماید. تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن از مهم ترین نکاتی است که درباره طول عمر پکیج و عملکرد صحیح آن وجود دارد. با توجه به بالارفتن قیمت پکیج، خریدن یک پکیج معمولا مقرون به صرفه نیست چرا که با اندکی دقت و البته اقدام به موقع برای تعمیر، نگهداری و سرویس پکیج می توان از زیان های بیشتر جلوگیری کرد. در ادامه شما را با اهمیت تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، و فواید و اقدامات لازم برای تعمیر، نگهداری و سرویس پکیج آشنا خواهیم کرد.

 

تاسیسات وی آی پی - تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن - تعمیر پکیج-تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویسچه زمانی نیاز به تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن است؟

قدم اول برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، شناختن نوع پکیج و ویژگی های آن است. مسلما هر دستگاه دارای ویژگی های خاص خودش است و شرایط مختلفی برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن نیاز خواهد بود.  در ابتدا باید بدانید که پکیج چه سیستمی دارد و چه نوع تعمیری برای آن نیاز است؟ و یا چگونه می توان از آن نگهداری کرد؟ مرحله دوم، عیب یابی دستگاه است. شناختن مشکل دستگاه و علت عدم عملکرد صحیح آن شما را در تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن راهنمایی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر سرو صدای غیرمعمولی از پکیج به گوشتان برسد، برای تعمیر، نگهداری و سرویس آن می توانید اقدامات مربوطه را انجام دهید. البته این کار باعث می شود تا در صورت تماس با کارشناسان فنی بتوانید به درستی مشکل را به آنان شرح دهید تا کارشناسان در اولین فرصت برای رفع مشکل شما اقدام نمایند.

 

تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن را به دست چه کسانی بسپاریم؟

برای افزایش طول عمر دستگاه پکیج، نیاز است تا آن را به طور صحیح نگهداری کنید. در صورت خرابی دستگاه چنان چه از مهارت کافی برای برطرف کردن مشکل و تعمیر پکیج برخوردار بودید می توانید این کار را انجام دهید، در غیر این صورت بهتر است که تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن را به دست کارشناسان فنی بسپارید تا از بروز خسارات بیشتر به دستگاه جلوگیری کنید. تعمیرکاران پکیج برای تعمیر نگهداری و سرویس پکیج شما درست ترین و کاربردی ترین روش ممکن را به شما پیشنهاد می دهند. این افراد به اندازه کافی در زمینه امور فنی و انواع سیستم های پکیج آموزش دیده اند و از مهارت و دانش لازم برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن برخوردار هستند.

 

تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن به دست کارشناسان چه کمکی به شما خواهد کرد؟

زمانی که پکیج شما دچار مشکل شود ممکن است نتوانید به راحتی آن را عیب یابی کنید و یا وقت کافی برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن خود نداشته باشید. در این صورت نیاز است تا با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. تعمیرکاران پکیج دوره های لازم برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن را گذرانده اند و با پرسیدن سوالاتی از شما پی به مشکل خواهد برد و برای رفع مشکل شما اقدام خواهند کرد. اگر برای تعمیر، نگهداری و سرویس پکیج خود از تعمیرکار مجاز کمک بگیرید، خیالتان از بابت تعمیر آن و عملکرد صحیح آن پس از تعمیر راحت خواهد بود

 

تاسیسات وی آی پی - تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن - تعمیر پکیج-تعمیرات پکیچ و نگهداری آنتعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن چه نفعی برای شما خواهد داشت؟

کار کردن درست و صحیح پکیج به مدت طولانی بسیار خوشایند است اما با بروز کوچکترین مشکلی ممکن است شما را به این فکر بیاندازد که چقدر باید برای تعمیر پکیج هزینه کنید. تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن به صورت منظم و دوره ای نکته بسیار قابل توجهی است به طوری که می تواند از بروز مشکلت جدی تر جلوگیری کند. چرا که در صورت عدم تعمیر، نگهداری و سرویس به موقع ممکن است یک مشکل کوچک ادامه پیدا کند و روند کار دستگاه به طور کل مختل شود. البته رعایت این مسئله در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند. مسلما شما هزینه کمتری برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن  نسبت به تعمیر خرابی ها و مشکلات جدی دستگاه متحمل خواهید شد. افزایش بهره وری سیستم نیز یکی از فواید سرویس پکیج است. پس اقدام به موقع برای تعمیر، نگهداری و سرویس پکیج همواره به نفع شما خواهد بود.

 

برای تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج چه اقداماتی باید انجام داد؟

1.      قدم اول:

قبل از این که برای تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج اقدام کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

دوشاخه دستگاه را از پریز برق جداکنید. ( توجه داشته باشید که پایتان برهنه و دستتان مرطوب نباشد!)

مواد قابل اشتعال را از محل دور کنید.

یکی از نکات مهم برای تعمیر، سرویس و نگهداری پکیج، رسوب زدایی است. در صورت وجود رسوب گرفتگی در دستگاه، آن را به طور کامل رسوب زدایی نمایید. بهتر است که از مواد مناسب با پکیج استفاده کنید.

بررسی و کنترل دودکش یکی از مهم ترین مسائلی است که در رابطه با تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن وجود دارد. حتما دودکش را چک کنید و مطمئن شود که هوا به خوبی درون دودکش جریان دارد.

سرویس مشعل ها بسیار حائز اهمیت است. برای عملکرد بهتر مشعل این قطعه را سالیانه بررسی کنید و مطمئن شوید که تمیز است. ترموستات را نیز بررسی کنید.

تماس با ما با تاسیسات وی آی پیبازدید پمپ از مهم ترین نکاتی است که باید آن را در نظر بگیرید. چک کردن موتور نیز به عنوان یکی از ملزومات تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن مطرح است. پمپ سیرکولاتور به صورت سالیانه باید بازدید شود تا در صورت گرفتگی از خرابی بیشتر آن جلوگیری شود.

2.      قدم دوم:

قدم دوم برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، تمیز کردن فیلتر آب گرم مصرفی، بررسی ظرفیت حرارتی پکیج و مطمئن شدن از سلامت شیرهای آب مصرفی می باشد.

3.      قدم سوم:

سومین قدم برای تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، بررسی مدار شوفاژ است. در این مرحله شیرهای رفت و برگشت شوفاژ را بسته و آب آن را تخلیه کنید. سپس فیلتر مسیر برگشت و محفظه احتراق را تمیز کنید.

4.      قدم چهارم:

چهارمین قدم در تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، کنترل مسیرهای گاز است. همچنین در این مرحله توجه داشته باشید که الکترود یون و جرقه در مکان درست خود قرار گرفته باشند.

5.      قدم پنجم:

پنجمین مرحله و آخرین مرحله تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن، تمیز کردن پکیج، بررسی اتصالات و بررسی ترموستات می باشد.

با تعمیرات پکیچ و نگهداری و سرویس آن خود توسط کارشناسان می توانید از پکیج خود به مدت طولانی استفاده کنید و در مصرف انرژی و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • تعمیر پکیج پاسخ

    هزینه تعمیرات پکیج و رادیاتور حدودا چقدر می شود

    سپتامبر 6, 2020 در 2:58 ب.ظ
    • tasisdmin پاسخ

      سلام دوست عزیز با شماره های داخل وب سایت تماس بگیرین تا قیمت تعمیر پکیج و همچنین موارد مرتبط با آن را به شما بگن

      سپتامبر 27, 2020 در 2:01 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما