چهار علت اصلی نوسان دمای آب گرم مصرفی در پکیج دیواری

در این مقاله ۴ علتی که اکثرا در سیستم های پکیج دیواری ،برای مشکل آبگرم مصرفی مشاهده میشود را مورد بررسی قرار میدهیم.
جهت آشنایی با تعمیرات پکیج بویژه پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

احتمال اول: نوسان فشار آب :

زمانی که آب با دبی و فشار ثابتی به پکیج دیواری وارد نشود مسلما پکیج نمی تواند. به سرعت خود را با نوسان فشار آب تطبیق کند و همین مورد با عث ایجاد سرد شدن دمای آبگرم مصرفی میشود. سعی کنید اگر فشار آب ورودی ساختمان کم است از یک پمپ مناسب برای تامین فشار آب بهره ببرید.

جهت بررسی و تعمیرات پکیج و بررسی موارد تعمیر پکیج ایران رادیاتور که خواهان زیدی داری با ما تماس بگیرید.

 

احتمال دوم خرابی فلومتر و یا فلوسوئیچ:

خرابی فلومتر و یا فلوسئیچ آبگرم ، که با خراب شدن این قطعه دمای آب به درستی به برد ارسال نمی شود و در نتیجه ارتفاع شعله پکیج دیواری نیز کم و زیاد می شود. که نهایتا این عمل باعث نوسان دمای آب خواهد شد. معموال این قطعه ها قابل تعمیر نیستند و بهتر است برای رفع عیب, قطعه مناسب با خود پکیج دیواری را تهیه کنید. البته قبل از عوض کردن سنسور سر سیم های آن را چک بکنید.

تاسیسات وی آی پی چهار عامل مرتبط با تعمیرات پکیج

احتمال سوم خرابی ان – تی – سی:

خرابی سنسور ان – تی سی که باعث می شود دمای حس شده به اشتباه به برد داده شود و موردی شبیه احتمال دوم پیش بیاید. که به نوسان دمای آب منجر می شود. برای رفع عیب سنسور را عوض و متناسب با پکیج دیواری تهیه کنید.البته قبل از عوض کردن سنسور سر سیم های آن را چک بکنید.

 

احتمال چهارم رسوب مبدل:

اگر مبدل های دستگاه مخصوصا مبدل دوم در نوع دومبدله رسوب گرفته باشد باعث می شود دمای آب به حد تنظیم شده نرسد . شما می توانید با باز کردن مبدل از پشت پکیج دیواری آن را اسید شویی کنید. در صورتی که رسوب زیادی مبدل رو گرفته توصیه می شود از یک مبدل جدید برای پکیج دیواری استفاده کنید.

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما