تعمیر پکیج ایران رادیاتور

راهنمای تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور هوشمند هستند آن ها برای نمایش خطاهای خود ارورها را به صورت شماره و حرف e روی برد نشان می دهند و یا در برخی مدل ها از چراغ های ریز ال ای دی استفاده می کنند.

در این مقاله به بررسی برخی ارورها می پردازیم و معنی هر کدام و راه حل رفع آن هرا توضیح می دهیم .

به سراغ مدل های چراغ دار رفته و کمی هم راجع به خطاهای گزارش شده آن ها توضیح می دهیم و در نهایت شما را با گروه موفق و کارآمد تاسیسات وی آی پی آشنا می سازیم. با ما همراه باشید.

خطاهای اعلام شده پکیج ایران رادیاتور

زمانی که اروراخطار شده E1 را می بینید باید به سراغ پرشر سوئیچ  بروید این قطعه مسئول کنترل فشارآب است.

گاهی میزان فشار آب ساختمان به طور مقطعی کاهش پیدا می کند اما گاهی ورودی های دریافت آب مسدود شده اند پس این خطا ما را به سمت پرشرسوییچ هدایت می کند.

تعویض و یا تعمیر آن را به ما در تاسیسات وی آی پی بسپارید. در هر زمان و مکان با ما به آدرس /**/** در ارتباط باشید.

خطای گزارش شده را ثبت کنید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید. اما علت برروز خطای E2 چیست؟

شعله. بله به سراغ شعله بروید و علت را در کثیف شدن قطعه شعله و یا عمل نکردن جرقه زن بیابید.

تعویض و تمیزکای قطعات را به تعمیرکاران تاسیسات وی آی پی بسپرید.

نیمسوز شدن و یا از کارافتادن یرد خطاهایی مانند  E12, E39 , E99را در بر دارد.

آشنایی با هشدارهای پکیج ایران رادیاتور

در برخی موارد سوییچ پرشر کار می کند ولی فن از کار افتاده است در این حالت خطای E50را می بینید و قاعدتا تعویض و یا تعمیر فن چاره اصلی است.

اما اتفاقی برعکس نیز می افتد مثلا متوجه می شوید فن سالم است اما سوییچ پرشر دچار نقص شده است در این مورد خطای E51 هشدار داده شده است.

ارور e88 هشداری است تا نشان دهد پکیج بیشتر از حد مجاز گرم شده است و هشدار e10 حاکی از جمع شدن دود است. ممکن است لوله دودکش مسدود شده باشد و یا به درستی نصب نشده باشد و از جای خود در آمده باشد این مسئله ممکن است خطرات بزرگ تر را به دنبال داشته باشد.

همنطور که ممکن است آب خیلی زیاد گرم شود چیزی بالاتر از ۱۰۰ درجه و این نشان می دهد که یا پمپ از کار افتاده و یا شعله خراب است در این موارد به خطا توجه کنید خطای e81 مسئول نمایش دادن چنین شرایطی است.

تعمیر پکیج ایران رادیاتوربررسی مدل های M, E, MB, Eco پکیج ایران رادیاتور:

عیب های گزارش شده از 10 تا 80:

این خطاهاها غالبا به صورت روشن شدن چراغ ها نمایش داده می شوند. خطای شماره 70 -60 -40 : این خطاها نمایانگر عملکرد ناصحیح ن پکیج هستند.

روشن شدن این چراغ ها هشداری است که به شما اعلام می کند فن نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. همکاران ما کیفیت عالی از قطعات ایران رادیاتر را برای شما فراهم می آورند و می توانند در کمترین زمان عیب دستگاه را برطرف کنند.

یکی دیگر از خطاهای احتمالی پکیج ایران رادیاتور روشن شدن همزمان چراغ های 80 60 40 است که حاکی از خرابی سوییچ پرشر است. تنظیم کننده آب ورودی سیستم از کار افتاده و باید بررسی شود.

زمانی که با روشن شدن چراغ 30 مواجه شدید به سراغ برد بروید احتمال زیاد برد از کار افتاده است.

همچنین خرابی سنسور ان سی تی با روشن شدن چراغ های 50 60 70 شما را آگاه می سازد. تعویض و رفع عیب آن را به ما بسپریدنمایش خطای  80 40 هشدار گازگرفتگی را در پی دارد.

انواع مدل های گوناگون پکیج

این چراغ های هشدار زمانی روشن می شوند که دودکش درست تعبیه نشده باشد و گازهای سمی و دود جمع شده باشند و یا راه خروجشان بسته شده باشد.

مضاف براین؛ نمایش خطای40 70 از خرابی سوییچ پرشر حکایت می کند و باید این سوییچ مورد بررسی قرار گیرد که تعمیر شود و یا نیاز به تعویض دارد.

چنان چه جرقه و یا شعله پکیج خراب شده باشد و درست عمل نکنند خطای 70 80 را خواهیم داشت و در نهایت اگر شعله خراب باشد و متوجه نشوید آب پکیج به شدت گرم می شود و در واقع از درجه جوش رد خواهد شد.

این امر ممکن است خطرات بدی را در پی داشته باشد پس به خطای شماره 70 خیلی اهمیت دهید.

نمایش خطاها امکان یافتن علت را به ما می دهد و در برخی موارد دانستن علت و رفع مشکل در زمان کمی توسط مصرف کننده می تواند صورت گیرد.

اما در بیشتر موارد وجود یک تعمیرکار و یا کارشناس پکیج ایران رادیاتور به ما کمک می کند تا چنان چه خودمان توانایی رفع مسئله را نداریم از دانش و تخصص آن ها کمک بگیریم.

بنابراین با تاسیسات وی آی پی بیشتر آشنا شوید. ما را به صورت آنلاین در آدرس *** جستجو کرده و با خدمات و همکاران ما بیشتر آشنا شوید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تاسیسات وی آی پی

مشکلات ناشی از پکیج ایران رادیاتور در همین مواردی که به اطلاع رسید ختم نمی شود. در برخی موارد رسوب گرفتگی مدار پکیج منشا سروصدا و یا عملکرد ناصحیح پکیج است.

در برخی موارد دیده شده است که لوله کشی غیراصولی باعث پایین آوردن راندمان پکیج شده و یا هواگرفتگی لوله ها و… .

در حقیقت تعمیر پکیج ایران رادیاتور یک کار تخصصی و مهارتی محسوب می شود و نیاز به بررسی علل واقعی خطای نمایش داده شده دارد.

بنابراین افراد متخصص و باتجربه می توانند در کمترین زمان مشکل را پیدا کنند و در صورت نیاز به تعویض قطعه یا انجام سرویس های خاص روی پکیج اقدام نمایند.

بنابراین؛ کار تعمیر و تعویض و تنطیمات دوره ای را به استادکاران ما بسپرید تا با صرف هزینه وقتی و مالی کم و بصرفه بهترین نتیجه را بگیرید در هر زمان و مکان که هستید می توانید مشکل پکیج ایران رادیاتور خود را در آدرس*** مطرح نمایید و از مشاوره های آنلاین و به موقع ما نیز بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما